Informaţii despre livrare

LIVRAREA PRODUSELOR

Produsele achizitionate pot fi (a) ridicate din depozitul nostru, gratuit, (b) livrate prin curier rapid, contra-cost. Plata se poate efectua în numerar, prin transfer bancar sau ramburs la ridicarea coletului.

POLITICA DE RETUR

Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la www.cupelcz.ro si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 10 zile lucratoare, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern nr.130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Termenul de 10 zile lucratoare prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

  1. pentru produse, de la data primirii lor de către consumator;
  2. pentru servicii, din ziua încheierii contractului;

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

Dreptul de retur in 10 zile lucratoare se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.cupelcz.ro.

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Conform Ordonantei nr. 130/2000 consumatorul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente returnarii produselor catre comerciant.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Conform dispozitiilor Ordonantei nr. 130/2000, consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile (consumatorul si comerciantul) au convenit altfel:

  1. contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare;
  2. contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
  3. contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
  4. contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul în care aceste inregistrari sau programe informatice au fost desigilate de catre consumator;
  5. contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor magazin;
  6. contracte de servicii de pariuri sau loterii;

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.cupelcz.ro.

Termen de Livrare:

  1. Livrarea se face in 24 de ore in toate orasele din tara,cu exceptia urmatoarelor judete – zone: in care firma Fan Curier livreaza in 48 ore, respectiv dacă toate informațiile suplimentare (nr. de telefon, etc.) sunt corecte. Curierul, în primul rând, va suna clientul căruia trebuie să livreze coletul.

 

  1. La unele destinații greu accesibile firma de curierat poate să perceapă tarif suplimentar. Vă rugăm să consultați pagina firmei de curierat: fancourier.ro

 

  1. Pentru evitarea oricărei neplăceri vă rugăm să comunicați adresa exactă și nr. de telefon corect

 

  1. Comenzile se procesează în2-6 zile lucrătoare în funcție de stocul disponibil și de serviciile de inscripționare dorite.

 

  1. În cazul în care nu putem să ne încadrăm în termenul de 6 zile, vă contactăm prin email.

IMPORTANT:

Produsele comandate sunt ambalate corespunzator sunt etichetate cu atentionare “ FRAGIL “ dar nu sunt asigurate pe parcursul transportului pana la livrare;

Va rugam, la primirea coletului sa verificati continutul – integritatea produselor comandate, iar daca constatati nereguli, deteriorari,etc. va rugam sa semnalati agentului – curierului pe nota de transport.

Marfa deteriorata din cauza transportului si nesemnalata la primirea coletului de la curier, nu se schimba.
Firmele de curierat sunt terti in comenzile Dvs, nu ne facem raspunzatori de eventualele neplaceri create datorita lor.